Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vilket xbox-spel?


michael

Rekommendera Poster

Tänkte köpa mig ett nytt spel till xbox. Någon som kan rekommendera något? Gärna något spel där man kommer vidare (inte som Dead or Alive 3), allstå få nya banor, spara position eller liknande.

 

Funderar på Splinter Cell, men jag tyckte styrningen var otroligt jobbig, kameran följer liksom inte med när man går. Man kanske vänjer sig?

 

tack

 

..michael ericsson...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag Halo är otroligt överskattat, men har inte spelat andra spel tillräckligt mycket för att kunna rekommendera nåt.

 

Har dock hört precis som du säger att man vänjer sig vid styrningen i splinter cell.

 

 

---

If I learn from my mistakes, pretty soon I’ll know everything.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Splinter Cell, definitivt!!!! Snyggare och mer beroendeframkallande spel får man leta efter!

 

Det där med styrningen är inte alls särskilt jobbigt faktiskt. Man vänjer sig väldigt snabbt.

 

--

Some say I am crazy.. but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur svårt är det? Jag menar så man inte spelar det några dagar och sedan fastnar i ett omöjligt rum, eller liknande.

 

..michael ericsson...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fastnade för en tid sedan, och tyclte spelet var skit för att jag inte hade en aning om vad jag skulle göra... men efter nån dag så kom jag på det, och då var det helt plötsligt det bästa spelet som nånsin har gjorts igen.

 

Det är svårt, men oxå förbannat kul. Hemligheten ligger i att smyga så mycket som möjligt, och gärna smyga sig på fienden bakifrån och slå ner dom istället för att använda pistolen.

 

--

Some say I am crazy.. but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det fortfarande mycket action trots att man måste smyga mycket? Får inte bli så att man måste smyga sig genom hela spelet liksom...

 

..michael ericsson...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...