Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sydsvenskan denna gången


Thomas Tydal

Rekommendera Poster

Thomas Tydal

Då har man visst varit med i tidningen igen. Jag visste inte om det själv, utan det var en f d kollega som tipsade mig.

 

http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10025964

 

Visserligen räknar jag inte Kent till favoritbanden och jag stavar mitt förnamn med h, men vad 17... All reklam är bra reklam, som man säger.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul för dig att vara med i tidningen men allvarligt, vem bryr sig om du varit med där eller inte, troligen bara dina nära och kära. Tycker i och för sig att det var en kul grej du gjorde men knappast något att använda utrymmet här för att upplysa andra om.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas S

och...?

P.S. Jag antar att det är du som uppfunnit Jante-lagen

[inlägget ändrat 2003-01-05 02:51:16 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul för dig att vara med i tidningen men allvarligt, vem bryr sig om du varit med där eller inte, troligen bara dina nära och kära. Tycker i och för sig att det var en kul grej du gjorde men knappast något att använda utrymmet här för att upplysa andra om.

Vi som är frekventa eForum-besökare och som 'känner' Tydal och Kent-historien tycker bara att det är kul.

 

eForums del 'Öppet forum' är öppet till allt...

 

Almir - ...

____________________________________________________________

-Läser Programmet för Informatik med Systemvetenskap på MDH, Västerås.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var lite underlig rubrik, att det blir olagligt betyder inte per automatik att det blir svårare att ladda ner, förmodligen blir effekten den helt motsatta. Förbud har aldrig löst något.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Tydal

> vem bryr sig om du varit med där

> eller inte, troligen bara dina nära

> och kära.

 

Ja, just det. Eforum.

 

:-)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är exakt här som han, och alla andra e-forummedlemmar, skall uppta plats med precis vad de vill. Utom bl.a. personangrepp...

 

Mvk K Arne S

_______________________________________________

 

Vad fanns före datorn? Predatorn...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

"Vill man komma åt spridningen av musikfiler måste man alltså rikta sig direkt mot publiken. Och det är just vad industrin nu gör - hittills också med lagstiftarna på sin sida."

 

Hur många är musikindustrin? Några tusen pers. Hur många är nerladdarna? Några miljoner pers. Vilka röstar dit lagstiftarna? -Jo, nerladdarna. Skall detta kallas för demokrati när lagstiftarna inte gör som folket som röstat på dem (nerladdarna) vill?

 

Sådan demokrati betackar jag mig för!

 

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...