Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

AntiJulFest


Nicrosoft

Rekommendera Poster

Jag skall ha en "antijulfest" idag (lördag), jag tänkte fixa till julgranen så att den står "uppochner" , typ korset för antichrist. Det känns som jag vill ha ngt mer för att markera att det skall vara "antijul", ngt som, "24 24 24 the number of the antisanta" + en bild som kan gestalta detta. ngn som har sjuka ideér

 

Har du sjuka ideér maila antijul@nicrofixit.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inte sett Seinfeld ?

George föräldarar firar ju "Festivus for the rest of us" där dom har ett stålrör istället för gran. Sen väljer dom ut någon som dom vill säga ett sanningens ord till och 2 personer måste slåss.

 

Man kanske kan bilda en förening för att förändra Julen VSTPHJ (Vi Som tröttnat På Handelns Jul).

 

Ta maten tex. , tänk att en del fortfarande vill äta en ofattbar blandning av fattigmansmat.

 

Varför inte en 3 rätters på Jul ? Tv kan väl visa en ny längre tecknad film för barna istället för den ihopklippta evighetsreprisen.

 

Jag har tröttnat på Julen. Folk springer runt och mår dåligt i Julhandeln för att dom måste köpa en massa dyra Julklappar till barn som vill ha allt, när dom istället bara skulle vilja vara hemma och ta det lugnt.

 

Vi sitter på Julen och vräker i oss mat så att vi knappt kan röra oss eller andas. Äckligt !

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Om man är fruktansvärt snål kan man fira en ortodox jul. Den ortodoxa kyrkans jul infaller den 7:de januari. Då kan man köpa julmaten för ytterst låga priser (WiLLy:s brukar sälja överbliven julskinka för 9:90 kr kilot exempelvis), julklapparna köps på rean och julgranen kan man få gratis.......

 

MVH

Mr Scrooge

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...