Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

köpa t39/t68i


GREK

Rekommendera Poster

#1 börjar med varför har dom(bara sett en affär som säljer t39 och dom kanske bara har kvar på lager, och frågade runt lite och verkar som dom lagt ner den mobilen..) slutat tillverka den?

 

#2 hur slöa/snabba är dom? har kört med 8310 nu och den har trevlig fart

 

gillar t39ans form men joystick verkar nice..funkar den så bra som man tror?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"...slutat tillverka den?"

Den har Ericsson slutat tillverka. Tyvärr, för jag gillade den. Ligger väldigt fint i handen, bra batteri- och taltid. Står i skaplig begagnadkurs i dag. 1300:- i inbytespris hos Komab.

Telefoner utvecklas och folk vill ha nya med ytterligare finesser. Marknadslivslängden för en telefon är inte särskilt lång. Hade en T39 men sålde nyligen. Det kändes tungt att bli av med den. Har nu T68 och kanske blir det en P800.

Om joysticken kan du läsa lite i en tråd ganska nyligen, där Cougar berättar att han gjort 439721 st. joystick-rörelser:

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=368523#372914

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo t39 och t29 gilla jag..aja hmm kanske blir en p800:P jaja nån som vet nått om respons tiden på t39/t68i? har för mig det var mycket snack om att den sög men dom finns inte kvar(eller så har jag inte fixat inställningarna för senast dagen@posts)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

på Pricerunners lista finns det iaf 5st butiker som säljer T39:an ;)

 

http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/70945/details

 

även om den slutade tillverkas i februari i år så kan man hitta en del butiker som fortfarande säljer. Vet att en del Dialect butiker lyckats lägga vantarna på T39:or som annars skulle skeppats utomlands, så där e chansen relativt stor att man kan hitta den, iaf i Sthlms området.

Dock ska man väl ha i åtanke om man funderar på att köpa en T39:a att SonyEricsson inte bara lagt ner tillverkningen, utan också utvecklingen av mjukvaran till den. Så de buggar som finns i senaste mjukvaran får man leva med...

 

 

Iom den nya mjukvaran som kom med T68:an så har (Sony)Ericssons telefoner faktiskt blivit snabbare. Sen att dom fortfarande envisas med att fortsätta använda deras "gamla" mjukvara i nya modeller (T600, T65, R600, T200 etc) e lite synd... men samtidigt är det ju ett ganska omfattande jobb att skriva ett helt nytt menysystem för en mobil ;)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...