Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Prisbarometern


mc lars

Rekommendera Poster

Jag tycker det är synd att inte prisbarometern längre har samma innehåll som tidigare med olika leverantörers prisuppgifter angivna. Speciellt som Er sajt även saknar dessa uppgifter. Jag vet inte hur Ni har tänkt att vi konsumenter skall kunna bevaka att leverantörerna lämnar rätt prisuppgifter eller är det det Ni inte vill veta ?

Ni tycks även förutsätta att de läsare som önskar hänga med på prisbevakningen skall besöka Er sajt. Jag föredrar dessa uppgifter i tidningen trots att de kan vara lite gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Håller helt med. Deras prisbarometer är mycket dåligt skött med både inaktuella priser, taskig uppdatering, och även helt felaktiga då vissa företag lägger fantasipriser enbart för att locka folk till sina hemsidor. Ska oseriösa företag verkligen få finnas kvar på era listor eller bryr ni er inte.

 

Efter ett antal kontakter med berörda företag på Maxidatas prisbarometer så har jag helt tappat förtroende för denna lista, har äen helt slutat att läsa listan i tidningen då sanningshalten är mycket låg gentimot verkligheten

 

Fy skäms, och ni ska vara den ledande köpguiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...