Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Flummig robot


Telleluy

Rekommendera Poster

Jaha ja.. Där ser man.

Appropå det, ingen som har Sonys (?) robot-hund? Vad kostar den? Är den rolig? :D

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmie Pettersson

Jag gissar på att Sonys robothund är ganska dyr. Annars så skulle nog ganska många ha den. Den är ju så häftig!

 

Någon som vet vart man kan köpa den?

 

MVH Jimmie Pettersson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar det där med 'Guard Dragon Mode' i kombination med att den har en luktsensor. Tänk er när man kommer hem efter en blöt kväll på krogen... ;-)

 

//Seb

 

- Min nya förbättrade signatur, Ultra Plus. Minst 3 ggr bättre än tidigare!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag köpte min aibo från sony i england.

DEt gick smidigt, bara kreditkortsnummer och en kopia på id kortet sen kunde jag hämta den på arlanda gods 2 dagar senare.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den är definitivt nåt att ha om man är prylintresserad.

jag har utrustat den med ett radiolankort så den tankar ner mailen och läser upp den för mig på sitt eget lilla gulliga språk :-). Det är väl typ det nyttigaste den gör. Annars är den som husdjur är mest. Alltså till ingen större nytta egentligen, men en kul leksak. Den gillar när det är lite liv och rörelse kring den och om man har fest å sitter å snackar eller nåt, så kommer den struttande och showar och vill vara med.

 

Priset beror ju lite på konfiguration, men ett måste när man köper den är att också köpa ett minneskort till den.

Priset för bara hunden är ca 16000:- minneskortet kostar 1000:- och är som sagt ett måste. Grundkonfiggen slutar alltså på 17000:- och då får man en laddare till den oxå.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den för ca 10000:- är en snikvariant för barn. Mer en leksak än en riktig pryl. ERS-210 är den jag har och uppföljaren heter som sagt ERS-220 och är samma robot med lite annat utseende.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förresten har de höjt priset till 18300:- för jycken (den kostade 16000:- när jag köpte den) men å andra sidan har de sänkt priset på minneskortet med 500:-

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...