Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

telia.. igen och igen


jonasn

Rekommendera Poster

Nu är jag så j**la less på dem. Nyss var jag tvungen att behärska mig för att inte vråla rakt ut i ren ilska.

 

Skulle försöka bli av med den där förbannade "tjänsten" de har kopplat in åt mig så folk kommer till telesvar när det är upptaget.

 

Ringer kundtjänst. Får knappa in mitt telefonnummer, men försöker låta bli. Får trycka på tusen knappar för att välja saker som ändå blir fel. Blir tvungen att knappa in mitt telefonnummer i alla fall. Hamnar fel.

 

Börjar om.

 

90200.

Knappar in mitt telefonnummer. Väljer och väljer och väljer. Förmodligen går det ju att avbeställa automatiskt men jag känner lixom att halva grejen är att säga åt dem att jag för #¤&"!(&# inte vill ha den här "tjänsten" och förmodligen ingen annan av deras sk "smarta" idéer och om jag hade ett val så skulle jag aldrig någonsin ens fundera på att överväga att ingå nån slags avtal med dem igen (är fö övertygad om att djävulen har bättre villkor och ungefär samma resultat).

 

Så, jag försöker alltså att knappa så jag får prata med nån oskyldig stackars telefonist. Knappar och knappar och knappar och väljer. Till slut får jag alternativet "..eller dröj kvar så får du tala med kundtjänst".

 

Jag dröjer kvar.

 

"Kundtjänst har öppet varda.." <klick>

 

GAAAAAAAAAAAAH!

 

Om man ändå bodde i ryd! Men i morgon är det nog jag som säger upp mitt telefonabbonemang. Vodafone lär bli glada. Telia lär inte bry sig.

 

Jag hatar dem, djupt och innerligt. Av hela mitt hjärta.

 

 

 

(tillägg om ryd, för er som inte vet: http://www.tele2.se/privat/telefoni/ryd.phtml)

 

 

 

[inlägget ändrat 2002-11-07 02:09:41 av jonasn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...