Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kazaa Lite


CJ Björkdahl

Rekommendera Poster

-Patrik Johansson-

Jo den är skön, ingen jäkla reklam och spyware.

 

/Neox -(Patrik J)

"Gravitation can not be held responsible for people falling in love"
- citat av Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kazaa Lite samma sak som Kazaa. Fast utan Cydoor & C0. Enda som skiljer är en liten DLL fil. Kazaa Lite har en som emulerar Cydoor, Kazaa har Cydoor.

 

Fast det kanske du redan visste?

/T

 

[inlägget ändrat 2002-09-20 15:48:09 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättekul. Alla är lyriska över något, men ingen bemödar sig att tala om var man hittar det.

_________________________________________________

Bug eller feature? -This is by design(MS Knowledge Base)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"...men ingen bemödar sig att tala om var man hittar det."

Hallå där!

Om min herre läser igenom tråden så kommer han att finna länken som Yeppe lagt ut till lite-versionen.-:)

 

//Max

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här finns det:

 

http://www.kazaalite.nl

 

Det var ganska länge sedan de lämnade tk-domänen som det hänvisades till tidigare...

 

/Stefan

___________________________________________________________

To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography and the dancers hit each other.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och om min herre testar länken så ser han att den inte fungerar... ;-)

 

Det var ganska länge sedan de lämnade tk-domänen som det hänvisades till tidigare...

 

-TK fungerade innan idag!

 

I vilket fall som helst så är nedastående länk samma som -TK -adressen länkar till:

 

http://free.hostdepartment.com/kazaalitetk/

 

En hel samling Kazaa adresser. Den fungerar!

 

Mvh Yeppe

 

[inlägget ändrat 2002-09-20 19:31:43 av yeppe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Den fungerade innan idag!"

Och det gör den fortfarande. Har testat 3 gånger i kväll. Kanske stor belastning emellanåt.

 

//Max

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nu kommer jag till din länk när jag går in på http://www.kazaalite.nl

 

Tidigare, och ibland nu, får jag bara "Sidan kan inte visas".

 

Sorry Maratonmannen och Yeppe, jag menade alltså inget illa med hänvisningen till NL-domänen. Det är bara det att jag inte kommit in på TK-domänen de senaste månaderna de gånger jag försökt.

 

/Stefan

[inlägget ändrat 2002-09-20 19:38:54 av StefanJohansson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt! :)

 

-TK adresser är nästan alltid sega.

 

Ibland behöver man uppdatera -TK -sidan några gånger innan det går attt komma in på dem har jag märkt. Ibland går det inte alls.

 

Mvh Yeppe

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TK adresser är nästan alltid sega

TK = TidsKrävande? ;)

 

Annars finns det inte många program som inte hamnar bland de 2-3 första träffarna i Gooogle när man söker på programtiteln.

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dags att kliva upp till de stora grabbarna?

 

Prova Direct Connect, iofs "bara" 100000 users, men det delas ut nåt in i h-vete mycket mer.

Om du vill hitta det senaste, film etc. så är det bara DC som gäller. Man får inte glömma speeden heller.....

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stoffe eskimå

Då .Tk ligger i USA så har dom ju en annan tidszon och allt det där. Vilket innebär att dagtid där borta så är det väldigt hård belastning på servrarna. Vilket i sin tur innebär att det är kvällstid/nattetid svensk tid.

Var det inte ett klokt svar? :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd bara att alla minimigränser på hubbarna är så höga så att man inte släpps in. Hur ska man då kunna ladda ned tillräckligt med material för att komma in?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller verkligen med. Tänk en person som köpt en alldeles ny dator och har inga program (ja nästan iallafall), inga filmer, ingen musik i datorn.

Hur skall han då komma in i en hubb med 10 Gb att dela ut? Dessutom kan jag sitta i en hel kvart utan att komma in på en enda hubb. 'This hub is full, you have been directed to...' 'This is a BBB-hub'

 

Det måste komma något nytt - revoltionerande bland fildelningstjänsterna...!

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan börja att bygga upp sin share genom att ta program av vänner och bekanta. Det finns även small-share DC-hubbar. DC är bättre än allt annat...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kopierade en film ca: 10-12 ggr och bytte namn på den bara. Ju mer jag fick nerladdat, ju mer städade jag bland mina "skitfiler". Det tar ett tag, men det är det värt...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kopierade en film ca: 10-12 ggr och bytte namn på den bara

Ok.. Vid första anblicken verkar det finnas mängder med prylar att hämta via DC. Men efter såna här uttalanden kanske man skall fundera en gång till..

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...