Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

T68i - ny programvara


Cytech

Rekommendera Poster

släpptes en ny nu under eftermiddagen... R5A020...

 

å självklart då min T68i ligger hemma :( så jag vet inte ännu vad som är nytt... men får se om jag orkar åka förbi jobbet igen å uppdatera den ;)

 

å för er som har en T68m som har MMS uppgraderingen så finns den nya versionen tillgänglig för er också.

 

Trevlig helg! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"släpptes en ny nu under eftermiddagen... R5A020...

Tack för den infon!

 

"...så jag vet inte ännu vad som är nytt..."

Hoppas det är värt att köa på måndag morgon för mina m och i.

 

//Max

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

uppdaterade en T68 precis... var ju nyfiken på vad som ändrats =) men så här direkt kan jag inte direkt se några nya saker.. så det är väl en massa buggfixar... SE lär väl släppa en info på måndag om vad som är nytt, för idag lär de inte släppa nåt sånt :)

 

[inlägget ändrat 2002-09-13 19:46:17 av Cytech]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att avvakta mera info ifrån dig då... :-)

 

En bugg som jag hoppas att de fixat är den med SMS som skickats med "Begär svar". Man befinner sig i inkorgen, öppnar ett SMS, läser och trycker No för att gå tillbaka till inkorgen. Då kommer frågan "Svar begärt. Svara?" och om man svarar No för att man inte vill svara nu så kommer man inte till Inkorgen utan till "SMS-menyn".

 

Ett annat önskemål, fast det kanske inte går mha mjukvaruuppgradering, vore snabbare hantering av inkorgen om man har lite SMS i den. Den är otroligt seg om det ligger ca 60-70 SMS i den...

 

Skulle också vilja kunna stänga av funktionen att telefonen sparar skickade SMS i en egen "korg".

 

Har SonyEricsson någon önskelista? Jag är på g...

 

/Stefan

___________________________________________________________

To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography and the dancers hit each other.

 

[inlägget ändrat 2002-09-13 20:35:42 av StefanJohansson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En bugg som jag hoppas att de fixat är den med SMS som skickats med "Begär svar". Man befinner sig i inkorgen, öppnar ett SMS, läser och trycker No för att gå tillbaka till inkorgen. Då kommer frågan "Svar begärt. Svara?" och om man svarar No för att man inte vill svara nu så kommer man inte till Inkorgen utan till "SMS-menyn".

 

fortfarande så i den nya versionen....

 

Ett annat önskemål, fast det kanske inte går mha mjukvaruuppgradering, vore snabbare hantering av inkorgen om man har lite SMS i den. Den är otroligt seg om det ligger ca 60-70 SMS i den...

 

 

nog svårt att få telefonen att inte bli långsam om man har många sms i inkorgen. Även så på tex Nokias telefoner som kan lagra många sms i inkorgen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...