Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Efter all kritik...


Patrik Corneliusson

Rekommendera Poster

Patrik Corneliusson

Hej!

 

Ville bara säga att nu kan man iaf skriva inlägg och svara på inlägg enkelt. Man blir inte utloggad, och man behöver bara logga in en gång. Plus att sök tjänsten fungerar. Bra jobbat!

 

Jag är nöjd nu, men det finns säkert andra som klagar på att autologginnen är borta, men som sagt. Bra jobbat!

 

Mvh

Patrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej, jag vill kunna söka inlägg i alla forum samtidigt. som det är nu så måste man som bekant söka i ett specifikt forum. men om man inte riktigt vet i vilket forum man ska söka så är det lite jobbigt.

ps: det funkar bättre nu, men alla "nya inlägg" försvinner när man klickar tillbaka till "last visit" (eller vad den heter) sidan, man måste uppdatera den för att se samma nya inlägg som man såg nyss...

\Magnus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja var tog autoinloggningen vägen?

 

Och sökfunktionerna måste _BLI BÄTTRE_ !!!

 

Eh jag kolla inte riktigt men det ser ut som om det har hänt nått med sökfunktionen

 

/MR XYZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag mena att sökningen ska bli bättre ty oftast får man detta svar vid enkel sökning!!

 

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'

 

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired

 

/_ScriptLibrary/Recordset.ASP, line 466

 

/MrXYZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Eftersom vi är mitt uppe i en radikal ändring av Eforum bakom kulisserna har vi fått ta emot en hel del stötar både från er användare och tekniken självt.

 

Efterhand som vi nu reder ut dem vore jag tacksam om ni kunde kanalisera era erfarenheter och synpunkter under ett nystartat forum som heter "Nya Eforum". Ni hittar den här http://eforum1.idg.se/forum.asp?Depid=125.

 

Där har ni möjlighet att rapportera problem som är kvar att lösa samt komma med era förslag och synpunkter.

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...