Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Länk!


.Morpheus

Rekommendera Poster

För ett tag sedan lade någon in en länk till en 'on-line store' i USA där man kunde köpa billiga digitalkameror. Har försökt gå igenom forumet men hittar inte länken. Någon som kommer ihåg (kanske personen som la in länken) vilken länk det var.

 

Ja, jag vet att min fråga kanske är svår att tillfredställa men det är alltid värt ett försök!!

 

.Morpheus II

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, den är inte speciellt billig....

Tittar på Pentax Optio 430rs på deras hemsida och den ligger på ca 7000:- inkl. moms. Går att hitta billigare.

:-)

 

.Morpheus II

_________________________________________________

"Det är skamligt att det finns en moral för kvinnor och en för män. Jag tycker att det inte skall finnas någon moral alls."

/Oscar Wilde

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du bara är ute efter en billig digitalkamera så finns det ju för ~800kr på både komplett.se och datorbutiken.com :)

 

.:def:.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du bara är ute efter en billig digitalkamera så finns det ju för ~800kr på både komplett.se och datorbutiken.com :)
Så är inte fallet, jag lägger gärna 6-10.000:- men såg en länk för länge sedan där det ca 40% under svenska priser, därav letandet.

Ditt inlägg hjälpte som sagt inte nu!!

:-)

 

.Morpheus II

_________________________________________________

"Det är skamligt att det finns en moral för kvinnor och en för män. Jag tycker att det inte skall finnas någon moral alls."

/Oscar Wilde

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...