Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gaagghh!! Sega Hotmail!


JANspeed

Rekommendera Poster

Ditt e-postmeddelande är inaktivt och den här länken har inaktiverats. Om du vill använda länken stänger du det här fönstret och går tillbaka till meddelandet i MSN Hotmail. Klicka sedan på knappen Uppdatera i webbläsaren eller stäng meddelandet och öppna det igen.

Ge tusan i att förvränga länkarna i mina nyhetsbrev då hotmail! Om de giriga nissarna nödvändigtvis måste ersätta alla länkarna i mina mail med egna så får de väl för tusan se till att det fungerar!

 

Hata Hotmail!

 

/JANspeed

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver ju faktiskt inte använda Hotmail! Hur många gratis eposttjänster finns det på nätet egentligen? Ledtråd: MASSOR. Hotmail är en av de få Microsofttjänster/program som det finns realistiska alternativ till. Passa på att använda dem medan det ännu är möjligt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet ligger i att byta adress vilket jag inte vill göra och det finns funktionalitet i hotmail som jag ännu inte hittat någon annan stans.

 

Det som stör mig är när de sabbar mina länkar vilket de börjat med på sista tiden.

 

/JANspeed

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad syftar du på?

 

Det jag tycker är bra med hotmail:

 

Filterfunktionen, språk på svenska (inte så jätteviktig), spärra irriterande avsändare och visa routinginformation och mime-rubriker. Kunna visa 100 meddelanden per sida. Mapphanteringen, kontakter och kontaktboken. Att kunna ange annan adress som svarsadress.

 

Det jag skulle kunna vara utan:

 

1. Att hotmail ersätter alla länkar med egna så att de ibland inte fungerar allas och inte heller då går att kopiera.

 

2. Att hotmail öppnar sidan i en dum fram med sin egen logo övers och som då bara tar upp en massa onödig plats. :(

 

3. Att hotmail "inaktiverar" sina mail efter en liten stund. Skit irriterande så fort man klickar på en länk.

 

4. Att MSN fönstret öppnas både när man loggar in och när man loggar ut. Skulle helst slippa MSN-sidan helt.

 

5. Att kontakterna inte kan ha mellanslag eller andra tecken än de som finns i det engelska alfabetet.

 

/JANspeed

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...