Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Önskvärd funktion under "Användarinfo"


Starre

Rekommendera Poster

En önskvärd funktion under "Användarinfo" är att man ska kunna se om personen i fråga är inloggad eller inte. Det är en funktion som jag saknar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av vilken anledning vill du ha det? Jag m.fl. har inte "automatlogin", så då kan man juh vara här, men ändå inte!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det kunnde vara (privat chat) så att om man vill fråga en sak men inte till alla så kan man göra det via.....ja privat chat ;-D

 

 

Hej och tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte faktiskt också det ett tag men sedan kom jag underfund med att det oundvikligen leder till att folk skickar ett personligt svar till den som frågar. De som är nyfikna på svaret får då inte veta svaret.

 

Då förlorar forumet sin mening. Forumets mening är ju att man ska kunna lära sig från andra personers frågor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag till exempel har ställt en följdfråga till en viss person som svarat på en tidigare fråga så kan jag se om person är kvar (inloggad) och då invänta svaret eller om jag ser att han inte är kvar (loggat ut) så kan jag hitta på något annat än att sitta och vänta på ett svar som aldrig kommer.

 

Jävlar, vilken lång mening! =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det du säger där fyller juh nästan funktionen:

Meddela mig via e-post när någon gör ett inlägg i denna tråd.

 

Då får man juh direkt reda på om man fått ett svar, så då kan man juh porrsurfa(!) eller göra annat "nyttigt" medans!

 

 

-- vad vore världen utan Pacman ??!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...