Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skrivaren vill ej printa längre!


Pidder

Rekommendera Poster

Problemet uppkom när mina första färgpatroner började ta slut! När lampan för låg färgnivå började blinka så började skrivaren att skriva ut kass!! Så jag bytade ut både den svarta samt färgpatronen. Efter det så "dog" skrivaren bara! Kommer inte ut någon färg als på pappret när jag försöker skriva ut!! Och enligt mitt skrivarprogram så ska patronerna vara fulla med färg! Jag har provat att rengöra huvudena på skrivaren genom menyn ett tiotal gånger men ingenting händer! Dock sjunker färgnivån i patronerna, så den måste ju rengöra ordentligt!?Någon som har varit med om liknande och har nån ide?? Vore väldigt tacksam för lite hjälp!

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det måste vara en Lexmark eller en Canon eftersom mig veterligen så är de dom enda som har de förbannade skrivarhuvudena. HP använder sig inte av detta. Sätt skrivar huvudena i varmvatten fuktig trasa motsvarande. Skit i Lexmarks eller Canons skrivar program, lyft på locket och titta. Med största sannolikhet så har skivarhuvudena torkat igen, kostar skjortan att köpa nya. Köp HP nästa gång. Testa att kallibrera om skrivaren osv också.

 

_______________________________________

 

- who dares | wins.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...