Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nytändning för T68m(i)


Illsley

Rekommendera Poster

Hallo

 

Min T68m är snart ett helt år gammal (köpte den i oktober ifjol precis när den släpptes) o med tiden så blev den ju mindre kul att pyssla med...

Men nu när i-mjukvaran kom så är det precis som en nytändning för min nalle! Den e liksom som ny på nytt! Skitball att göra egna teman oxo!

 

Jätteskönt....slipper man kanske köpa ny nalle den här hösten.... Tycker inte det finns nån riktigt bra konkurrent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller

Japp. Det är precis som med bilspelet Need For Speed.

Först spelade man demot så in i h#e. När man nästan tröttnat på det skaffade man fullversionen av spelet och spelade det exakt lika för#at mycket - nytändning. När man så gott som tröttnat på det hittade man Track editorn. Då kunde man göra banor och lirade det ytterligare i 25 år (nästan:) ännu en nytändning.

När det blivit tråkigt upptäckte man att man kunde trimma bilarna. Då va de skitskoj igen.. Nytändning på nytändning om å om igen.

Tänk om de släpper ytterligare en mjukvara om 1 år. Då kommer ju INGEN vilja ha någon ny mobil. Märks det på E-aktien kanske? ;)

 

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö ::

efter lite edit..

[inlägget ändrat 2002-06-25 14:48:17 av NoiseKiller]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

/me har oxå en T68m(i) *Whhooo, va kul det blev :-)*

 

*längtar efter P800, kommer lätt att köpa den så fort jag bara kan...*

 

 

---

stoffe-2k, Rated R for language, violence, drug use and some sexuality

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, P800/802 "demon" såg rätt kul ut :o)

 

 

//Dreben

_____________________________________________

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
NoiseKiller

Kom å tänka på denna tråden om nytändning imorse när jag såg mitt tele-jack hemma. Sitter ett 56k där just nu.

 

Innan körde jag Telias ADSL som funkade finfint. Så flyttade jag - å fick möjlighet att välja Bostream. Lite hastigt å lustigt makulerade jag min flytt av ADSL:en vilket gjorde att den kopplades ur på gamla stället och inte kopplades in på nya. Dvs jag har varit utan ADSL nu i... *räknar* 9 dagar lite drygt.

 

Undra hur kraftig "nytändningen" blir när jag får mitt Bostream inkopplat. Om man går från 56k som jag gör... ;)

 

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö :: som tackar för sina 10Mbit på jobbet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...