Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bevakning


Mr Andersson

Rekommendera Poster

Mr Andersson

Jag har inte kollat så noga, men går det att få fram en lista på de trådar man bevakar?

 

Vidare skulle jag vilja ha en funktion för att avsluta en bevakning.

 

Och sen skulle jag vilja att den som startar en tråd, också ska ha möjlighet att avsluta en tråd. Man har kanske fått svar på sin fråga och är nöjd, då behövs det inte fler inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Jomenvisst.... det första man blir blind på är öronen.... ;)

tack.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man har kanske fått svar på sin fråga och är nöjd, då behövs det inte fler inlägg.

 

Håller inte alls med om att man ska kunna avsluta trådar. Det här är ju ett diskussionsforum och även om den som ställt ursprungsfrågan fått svar på sin fråga så kan ju diskussion fortsätta och utvecklas.

 

Man lär sig ofta mer på diskussionerna-vid-sidan-om än själva svaret på ursprungsfrågan.

 

 

Almir - som för övrigt är hela 20 år idag.

 

____________________________________________________

-Läser Programmet för Informatik med Systemvetenskap på Mälardalens Högskola, Västerås.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

också ska ha möjlighet att avsluta en tråd

Men hallå... Vad skulle då hända med alla flippade trådar..? Tänker tex på:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=292495 :)

 

Exemplen är ju många... Här ska inga trådar avslutas (annat än av moderatorer). ;)

 

/Stefan

___________________________________________________________

To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography and the dancers hit each other.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson
Man lär sig ofta mer på diskussionerna-vid-sidan-om än själva svaret på ursprungsfrågan.

 

Jag håller med om det, jag tänkte nog inte igenom mitt förslag riktigt så bra som jag borde gjort.... *morgontrött*

 

[inlägget ändrat 2002-05-30 09:49:09 av Mr Andersson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Jo, det är nog inte så dumt ändå...

Ibland är det faktiskt rätt kul med urflippade trådar, men jag tänkte bara att man lättare skulle kunna hålla tråden inom ämnet (det är ju trots allt en regel här...)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Och sen skulle jag vilja att den som startar en tråd, också ska ha möjlighet att avsluta en tråd"

Ligger faktiskt något i den idén. Visst kan det vara kul och inte sällan lärorikt med en urspårad tråd.

Den som startat tråden ska kunna ha möjligheten att avsluta densamma.

 

"Vidare skulle jag vilja ha en funktion för att avsluta en bevakning."

Har du vaknat till så pass mycket nu, och upptäckt att det redan finns? I listan Jag bevakar bockar du i och längst ner raderar.

 

Keep on runnin`

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore bättre om den som skapade tråden, skulle kunna ta bort orelevanta inlägg istället för att ta bort hela tråden.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Jag menar bara stänga tråden, inte ta bort den. Men ditt förslag är bra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det vore bättre om den som skapade tråden, skulle kunna ta bort orelevanta inlägg"

Håller inte med. Det blir alldeles för subjektivt. Det ska vi låta våra objektiva moderatorer göra.

 

Keep on runnin`

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...