Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tips, tricks och andra rubriker


CyberPet

Rekommendera Poster

Jag har nu gått igenom nästan hela MacWorlds del av IDG eForum. Förutom några larviga PC/Mac-krig och väldigt långa trådar, är det på det stora hela suveränt!

 

Jag föreslår att ni lägger upp forum för Grafik (med underrubriker för typ bitmap-, vektor- och 3D-grafik), Programmering (underrubriker HTML, Javascript, Java, C++ osv).

 

Även Tips av alla det slag skulle vara fint. Typ Mac & PC i samspråk och andra kluriga lösningar. Jag skulle gärna dela med mig av mina erfarenheter hur vi fått 2 macar och en pc att samspråka fint i nätverk hemma och hur vi med lätthet delar samma modem etc.

 

Fördelen med webbaserat forum är att man inte behöver kolla igenom miljoner med mailinglistor som man inte alltid kommer åt eller säger upp när man reser bort. Det är jättelätt att komma åt allt även när man sitter på nåt internet kafé i Bagdad (dåligt exempel), bara man har sitt lösenord i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

skitbra!

men jag tycker ni borde fixa så alla inlägg man inte läst ska visas i fet stil, inte bara dom som är nya den gången man loggar in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...