Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ringa ip


nixin

Rekommendera Poster

Telias växlar.. Varför telias det kan la va uguandas? Eller Free the world det ena eller andra.

 

Det kommer väl in i Telias växlar förr eller senare, eftersom du är ansluten till Telia, så det måste ju gå den vägen fram till dig. Rätta mig om jag har fel...

 

 

____________________________________________________

-Läser Programmet för Informatik med Systemvetenskap på Mälardalens Högskola, Västerås.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var värst vad alla hakar upp sig på Telias växlar.

Varför inte börja rota i andra änden?

Glöm det där med callback så länge. Det finns värre problem.

Din brorsa behöver programvara som emulerar ett modem. Är det nån som öht har hört talas om nåt sånt program?

 

/Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i Så fungerar Eforum-fliken...

Tack.

[GUBBE]

Det kommer väl in i Telias växlar förr eller senare, eftersom du är ansluten till Telia, så det måste ju gå den vägen fram till dig. Rätta mig om jag har fel...

Du har väl rätt, men det betyder fortfarande inte att vi måste betala nåt.

Till Ex. Växeln "free" i tjotaheiti tar inte betalt (åtminståne inte av oss) för tjänsten och antagligen så betalar den väl inte heller telia. :-)

Och jag betalar inte för att jag är motagaren till samtalet.

Brorsans förlöst är i bandbredd.

Det enda som tillkommer är ev. programvaran.

 

Det var värst vad alla hakar upp sig på Telias växlar.

Varför inte börja rota i andra änden?

Bra sagt!

 

Din brorsa behöver programvara som emulerar ett modem.

För att få mitt att tro att det är ett modem, så att dom kan kommunicera med varandra eller för att leka växel själv :-), men det går väl inte? För enligt vad jag förstår så måste växeln ha en fast länk till det fasta nätet?

Jag trodde (tror) att man skulle kunna säga till "ips"-varan att "använd tcp\ip med kommunikationen med mej" så var det löst.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Ex. Växeln "free" i tjotaheiti tar inte betalt

 

Då förstår jag att du var så envis, jag visste inte att det fanns växlar som man kunde ringa gratis igenom (ens med dator). Tala gärna om för mig var, så jag kan säga upp min telefon.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

Athlon TB 1.4Ghz, Abit KG7-lite, 512DDR, GF4MX440. WinXP Pro.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<citat>

Då förstår jag att du var så envis,

</citat>

 

Jag tänkte aldrig på växlar -i början. Jag anser dock fortfarande att det måste funka. Jag skulle gjärna vilja vet hur bara.

 

<citat>

Tala gärna om för mig var, så jag kan säga upp min telefon.

</citat>

 

Om jag hör talas om växlar som erbjuder sina tjänster gratis så tänker jag naturligtvis maila dig.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag hör talas om växlar som erbjuder sina tjänster gratis så tänker jag naturligtvis maila dig.

 

 

:thumbsup:

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

Athlon TB 1.4Ghz, Abit KG7-lite, 512DDR, GF4MX440. WinXP Pro.

 

[inlägget ändrat 2002-04-26 06:23:23 av Pentti H]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...