Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rapporter i Excel 2000


KarlGunnar

Rekommendera Poster

Hej!

 

Är det någon som vet ett bra sätt att skapa rapporter i Excel? Jag vill samla information ifrån flera arbetsböcker och sammanställa dessa för visning på skärm och skrivare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gunnar7,

 

Det finns ett flertal verktyg att tillgå för detta ändamål:

 

-Pivottabell

-Konsolidering

-MS Query

 

Läs i direkthjälpen mer om dessa verktyg samt besök min webbplats för mer info om Pivottabeller:

http://www.xldennis.com'>http://www.xldennis.com

 

Mvh

Dennis

http://www.xldennis.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...