Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kommando +Tab


Gustav Bergström

Rekommendera Poster

Gustav Bergström

Tjabba alla mac snubbar!

 

Fråga:

Vart styr man hur kommando +tab skall uppföra sig?

 

En del användare får det problemet att dom inte får upp rutan där de olika applikationerna visas så de kan välja utan maccen bara byter direkt..

 

Help a Microsoft dude out here huh...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olof Klingvall

De använder kanske inte MS Office Manager för att växla mellan programmen. Kanske använder de shareware-programmet App Switcher el. vad det heter?

 

/ok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vitt jag vet kan man inte styra kommando-tab till att visa nån ruta med vilka applikationer som man kan byta emellan. Däremot vet jag att det finns olika program som låter dig ändra just detta och dessutom få mer "windows-känsla" över det hela. Action GoMac är ett sånt, där kan du dessutom ange vilka kommandon som gör att du bläddrar mellan aktiva program.

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gustav Bergström

Tack tack.....för all support!

jo...min användare körde MS office manager....jag fixade det....

 

men bra att veta att man kan använda sog av detta formidabla forum för att stä'lla även de dummaste frågor..

 

än en gång ...tackar tackar...

 

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

annars, (måste göra lite reklam :)

Det finns ett skitbra program som heter Prestissemo som låter dig konfiguera bl a detta + dubbla scrollpilar & den plytande programmenyn...

du kan ladda ner svensk översättning från mitt företags sida:

http://Welcome.to/Nter

¨rekommenderas verkligen!!! (inte bara för att jag har nåt med progget att göra :) använder det faktist själv och skulle inte kunna klara mig utan det!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...