Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlook 2000, lägg till i adressbok


SusanneFlodmark

Rekommendera Poster

SusanneFlodmark

Jag söker funktionen, "lägg till i adressbok" i Outlook 2000. Är den borttagen? Ett enkelt sätt att lägga till en avsändare i sin adressbok måste väl finnas?! Tack på förhand.

 

Susanne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har satt upp Outlook till att forhandsvisa meddelandet, hogerklicka pa avsandarnamnet (se till att hela namnet ar highlightat) sa far du upp en meny dar du kan valja 'add to contacts'.

 

Tog mig ett tag att hitta efter att ha uppgraderat fron Outlook 97...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SusanneFlodmark

 

Tack, men den funktionen måste de ha glömt i min version :-/ Någon annan som vet något om detta?!

 

Susanne

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok - ett till forsok.

 

Dubbelklicka pa emailet sa det opnnas i ett separat fonster och hogerklicka pa avsandarnamnet - da ska en meny oppnas dar du har alternativet 'add to contacts' eller 'lagg till i addressbok'

 

Funkar inte det sa vet jag inte vad som ar fel...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett annat alternativ. Då du är i Outlook, gå till Verktyg, Alternativ, fliken Inställningar, E-postalternativ, under rubriken Vid svar och vidarebefordran har du en ruta som heter Lägg automatiskt till användare som jag svarar i. Bocka för den och välj Kontakter.

 

Annars är det som Pea skrev, dubbelklicka på mailet så öppnas det i ett separat fönster och då kan du högerklicka på avsändarnamnet och en ny meny öppnas. Bara att välja där.

 

 

Voodoo chile (slight return)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...