Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ericsson T65


yeppe

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har nyligen blivit ägare till en Ericsson T65! Bra telefon men jag har några frågor som jag hoppas någon kan besvara.

 

1. Om man tar sig till "Verktyg" så finns där en meny längst ned (8, Tillbehör). Den går inte att välja. Varför? Måste man ha något tillbehör inkopplat då eller?

 

2. Om man går till "Verktyg" -> "Bilder" så finns där ett alternativ överst (1, Mina favoriter). Inte heller den går att välja. Varför?

 

3. Om man tittar på http://www.sonyericssonmobile.com/T65/ och väljer klickar på "try it" så kan man prova på hur en T65:a är. Om man där sätter igång telefonen och sånt kraffs, och sedan tar sig till "Settings" -> "Display" -> "Background", så finns där två alternativ som heter "Send my picture" & "Receive picture". Något sådant alternativ har inte jag. Igen - varför?

 

4. En liten miss av Ericsson också? Spelen "Game" och "Tetris" hjälp i telefonen stämmer inte verkar det som. Där står t.ex. i spelet "Game" att man åker uppåt med knappen 5. I själva verket är det knapp 2. Likadant med nedåt vänster. Hjälp säger knappp *, men i verkligheten är det knapp 7. Alla tangenter ska alltså ändras till knappen man har ovanför sig på telefonen. 4 blir 1, 8 blir 5 osv. Retligt.

 

Någon som kan besvara alla mina frågor så skulle jag vara tacksam!

 

MvH Yeppe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Japp

2. Du har inga favoriter än kanske? (Inte som Internet Explorer där Microsoft väljer vilka du ska ha som favoriter ifrån början. *ler*)

3. Kanske inte är laddad med några bilder än?

4. Tjiligt.. =Þ

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö :: som är mycket nöjd med sin T68:a. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att det inlägget kom lite sådär... Obefogat?

Var det kanske skrytet över min fina Ericsson T68:a med färgskärm, GPRS å de där som fick dig att förolämpa mig? ;) Gör det då i Öppet forum, eller varför inte Avreagera dig?

 

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö ::

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men HUR lägger jag till en bild som favorit?

 

Hittar inte var...

 

Kan man inte förhandsgranska de animerade bilderna? Hade ju varit skoj att veta hur de rör sig innan man skickar iväg dem...

 

[inlägget ändrat 2001-10-31 16:27:29 av yeppe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...