Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Se vem som gillar i Allt om Windows


mbgtmari
 Share

Rekommendera Poster

Eftersom jag inte registrerat mig i AoW än postar jag här i stället efter att ha läst rubrikämnet i AoW. Man ska kunna se vem som gillat i Invision Community. Jag antar att det är sajtägaren Andreas Stenhall som måste ändra på inställningarna. Kanske är Nathan Explosions lösningsbild till hjälp för honom:
https://invisioncommunity.com/forums/topic/461290-see-who-reacted-to-your-post/

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, skrev mbgtmari:

Eftersom jag inte registrerat mig i AoW än postar jag här i stället efter att ha läst rubrikämnet i AoW.

Jag tolkar det som ett tecken på att du borde registrera dig där ;)
Nåja, jag postade ditt tips i deras tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag kan inte se något annat svenskt e-forum som är lika överskådligt och har samma genomgående trevliga och respektfulla ton som Allt om Windows men än så länge har jag inte haft något att bidra med eller fråga om där. 


Om Andreas ändå ska ändra i inställningarna tycker jag också att han ska göra så att det syns vilken rang den som postar har uppnått. Denna rang grundar sig på postarens "badges", som ges för aktivitet i forumet. Invision har 14 "ranks": Newbie, Rookie, Apprentice, Explorer, Contributor, Enthusiast, Collaborator, Community Regular, Rising Star, Proficient, Experienced, Mentor, Veteran, Grand Master men AoW har nöjt sig med 8. Eftersom du Cecilia har uppnått dessa borde det visas "Community Regular" och inte bara Rank: (8/8) när man hovrar över Rangsymbolen i vänsterhörnet av din avatar. Detta syns i det här invision-forumet (där man dock inte kan se vilka som har gillat inläggen).
https://community.fiverr.com/forums/topic/261334-spam-trust-levels-and-topic-clean-up/ 

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med AOW och Andreas är lite att det är tydligen sällan han är inloggad, så vem som annars gör vissa ändringar vet jag inte, verkar finnas en moderator, men denna verkar inte heller vara inloggad speciellt ofta.

Har en pågående dialog med just Andreas om en detalj han har lovat fixa, men det är flera veckor sedan, och han har inte varit inloggad sedan dess.

 

Men AOW fungerar säkert bra ändå, bara det blir lite mer aktivitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...