Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Asus BW-16D1X-U


Slemgrodan
 Share

Rekommendera Poster

Slemgrodan

Hej! Har äntligen köpt mig en bluray brännare,

En Asus BW-16D1X-U

Undrar om det är någon som vet hur man låser upp regionsspärren på den så jag kan ta backupkopior på gamla reg 1 filmer,även om någon har några tips vart man kan få tag i M-discar  verkar som all optisk lagring håller på att fasas ut allt skall ju streamas nu för tiden.

Mvh/Peter 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blu-Ray skivor att bränna finns lite här och där. Enklast via länken.

Knäcka regions kodning pratar vi inte om här. Du får ge dig ut på webben. Var dock försiktig med vad du klickar på. Risken att träffa på något som du inte vill ha in i datorn är större än vanligt när man jagar "gråzons" program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slemgrodan

Halli hallå Kjoan bluray skivor kan jag hålla med om finns lite här och där men jag letar efter M-discar både dvd och bluray just dvd 4.7 gb verkar vara svårt, Trodde att regioner på spelare tillhörde det förgångna nu när vi lever på 2020 talet🤔🤔 hoppas alla elhybrid bilar kommer med fartbegränsning satt till 120 km som en regionslåsning .😁

Tack för varningen ang gråzons programmen.

    /Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slemgrodan

Tackar för tips har kollat där tidigare,

Men just dvd 4.7 M-disc är slut och lite konstigt att det bara finns verbatim att det inte finns flera fabrikat 🤔🤔 skumt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker inte det är så konstigt att det är svårt att få tag i M-Disc. Det är ett uddaformat från övriga media. Dessutom kostar det betydligt mer än övriga optiska media.

På det är hela den optiska marknaden på väg att försvinna. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...