Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag har fått problem med livesändnigar från KIRO7 NEWS i Seattle.


AK-61
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag vet inte varför det slutat fungera att se Live Nyheter från KIRO7 NEWS längre. Har kunnat se det i ca 15 års tid utan problem.

Jag har provat även med Microsoft Edge och det fungerar inte heller. Webbläsare jag använder är Firefox.

Windows 10 med alla uppdateringar och även Firefox är uppdaterat. Jag har provat att stänga av alla tillägg och teman i Firefox utan resultat.

Det enda jag kan se är vissa nyhets klipp som är sparade från första sidan.

 

Här är länk till första sidan:

https://www.kiro7.com/

 

Rutan för Watch Live är helt svart och det hjälper inte om jag klickar på "WATCH" uppe till höger i menyn uppe i webbläsaren heller.

 

Någon som kan hjälpa?

 

Mvh!

Alf K

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan meddela att här fungerar det inte heller, med Firefox och W10.

 

 

 

Redigerad av Thirteen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade och det funkade inte för mig heller, testade chrome, firefox och brave (i Linux). Men när jag kopplade upp med VPN mot USA så gick det utan problem att kolla live-sändningen. Så de kanske börjat kolla på vad det är för IP-nummer som kopplar upp sig mot dem och blockar nummer från utlandet?

Redigerad av Hakinger
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Har också testat med alla olika webbläsare inklusiva Tor och just Watch live fungerar inte men allt annat verkar att fungera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen1

 

Då är det inget fel på min dator. Då är det lite som man vill se på utländsk TV från Tyskland och Finland via nätet.

Vissa program kan man se och vissa kan man inte se.

 

Mvh"

Alf K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...