Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Själva innehållet kan ej läsas i Gmail


Klippan
 Share

Go to solution Solved by Klippan,

Rekommendera Poster

Hej, har fått ett konstigt problem med min mail. Jag kör gmail-konto i Chrome. Windows 7. Jag kan logga in i mail:en, jag ser alla rubriker till vänster, såsom inkorg, skickat m m, och jag ser rubrikerna i desamma. Men jag ser inte något innehåll i meddelandena när jag klickar på dem. Om jag skickar ett testmail till mig själv med Ämne Testbrev och text: Detta är ett testbrev så kommer mail:et fram, det har min adress, Som ämne står det Testbrev så det ser helt ok ut. Och när jag klickar på mail:et så öppnas det men det är blankt. Raden Detta är ett testbrev syns ej. Och detta gäller även för alla gamla mail. Så det ser ok ut så länge jag inte öppnar något mail för då är alla blanka. Och detta är på min "huvuddator" som det händer. Om jag loggar in i mail:en på en annan dator så är mail:en som vanligt. Så det verkar ha hänt något med denna dator. Är det Chrome som krånglar, eller vad kan det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Tack för svaren. Jag testade förslagen men inget hjälpte. Så jag sparade lite inställningar i gmail och installerade om Chrome, installerade gmail, la på de gamla inställningarna och då var det som vanligt. Fel okänt men nu fungerar det.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Cecilia changed the title to Själva innehållet kan ej läsas i Gmail
 Share

×
×
  • Skapa nytt...