Martassen Postad 21 oktober, 2021 Share Postad 21 oktober, 2021 (redigerade) Hämta ut ny iPhone idag med nytt abonnemang. Satte in sim-kortet ifrån den gamla men kan liksom inte ringa eller ta emot samtal !? Har jag missat något eller är det operatören missat? Har testat starta om telefon genom stänga av och på den och även tagit ut och satt in sim-kortet igen. Funkar ej ringa skicka sms eller ta emot. kan bara surfa Wi-Fi. Tack på förhand Redigerad 21 oktober, 2021 av Martassen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solution DePhaz Postad 22 oktober, 2021 Solution Share Postad 22 oktober, 2021 Har du kontrollerat datumet så att ditt abonnemang verkligen är aktivt? Om det är det så kontakta operatören, det kan ha blivit något strul där naturligtvis. Martassen och Pelle Penna reagerade på detta 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
.M Postad 22 oktober, 2021 Share Postad 22 oktober, 2021 6 timmar sedan, skrev Martassen: Hämta ut ny iPhone idag med nytt abonnemang. Nytt abonnemang? Får man inte nytt sim-kort då? Alltså borde simkortet från den gamla luren inte vara aktivt längre? Pelle Penna och DePhaz reagerade på detta 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael63 Postad 22 oktober, 2021 Share Postad 22 oktober, 2021 Operatörslåst telefon? Pelle Penna reagerade på detta 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martassen Postad 22 oktober, 2021 Trådskapare Share Postad 22 oktober, 2021 Det var tydligen inte aktiverat när jag var hos operatören. Fixat nu. Tackar. DePhaz och Cecilia reagerade på detta 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster