Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stoppa Windows 10:s störiga maximering av fönstren


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Tycker snarare att Anders Reuterswärd ska vara lite försiktigare när han musar runt fönster på din dator :) . Aldrig upplevt något problem med Windows Snap, snarare tvärtom, blir lite putt när arbetsgivaren stängt av funktionen på jobbdator.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, skrev .M:

Tycker snarare att Anders Reuterswärd ska vara lite försiktigare när han musar runt fönster på din dator :) . Aldrig upplevt något problem med Windows Snap, snarare tvärtom, blir lite putt när arbetsgivaren stängt av funktionen på jobbdator.

"... som ingen vill ha och alla bara retar sig på" är väl en överdrift. Men att funktionen kan stängas av är givetvis bra, annars skulle jag reta mig på avsaknaden av den möjligheten. Och nu när den möjligheten finns så är det väl bättre att Anders Reuterswärd, och andra, kan stänga av än att behöva musa runt försiktigt (men uppmaningen var kanske inte helt seriös).


Jag hade glömt att jag stängt av funktionen, en gång åtgärdat och sen slipper man eländet med fönster som fäster (tills det är dags för en ny dator). Smaken är som baken ...
 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen! Säger jag. Jag har stört mig på det och inte vetat hur jag ska lösa det. Startade till och med en tråd om det för länge sen där ingen hade något svar, och lyckades till slut lösa det på egen hand med en metod som inte längre fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...