Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Forummeddelande - Sökindexet bearbetas


ChristerE
 Share

Rekommendera Poster

Sent i går kväll, tisdag, visades inga inlägg i listan "All aktivitet" (https://eforum.idg.se/discover) och ett meddelande om att sökindexet bearbetas visades. Andra sätt att lista trådar och inlägg fungerade. I dag fungerar "All aktivitet" men meddelandet om sökindex finns fortfarande kvar. Lika i flera enheter och med flera webbläsare, och tömma cachen hjälper inte.
 

231855521_Forummeddelande-Skindexetbearbetas.JPG.fccf696b88c9984e7dfd0bd3f266a7d5.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meddelandet om att sökindex bearbetas visades hela dagen igår samtidigt som det gick bra att använda All aktivitet. Samtliga ämnen/trådar och inlägg indexeras om och igår kväll var det tydligen då någon del som påverkade  All aktivitet. Bearbetningen kommer troligen att pågå i flera dagar för jag ser att bara ca 20 % respektive 30 % är avklarade än så länge.

  • Gilla 1
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Storstädning" på gång kan man säga, lite slarvigt uttryckt.

 

14 timmar sedan, skrev Cecilia:

... och igår kväll var det tydligen då någon del som påverkade  All aktivitet.

Inte så viktigt, men avser egentligen tisdagskvällen antar jag, det var då jag inte kunde se inläggen under All aktivitet.


Lite förvånad att ingen annan kommenterade meddelandet under hela onsdagen (om jag inte missat någon), sådant här brukar uppmärksammas rätt omgående. Men det kanske inte är så många som använder All aktivitet, det är av någon anledning endast där som informationen om sökindexet visas (fortfarande, men indexeringen kunde ju ta några dagar).
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...