Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Strömmande ljud stannar


Lasse H
 Share

Rekommendera Poster

Jag har en Samsung SM-A202F/DS. När jag lyssnar på poddar, i t.ex. SRplay-appen eller via Chrome, stannar strömningen efter några minuter. Ibland räcker det att jag tar upp telefonen och "väcker den" för att den ska komma igång igen, ibland behöver jag trycka på start i appen. Det händer aldrig i t.ex. Spotify. Någon som har en aning om vad det kan vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem med min Huawei p30 pro med programmet "Player pro".
Hittade detta som funkade för mig.
"Settings -> battery -> battery usage
Then look for the playerpro application and tap - Start -> uncheck from Manage automatically"
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, det var något sådant jag letade efter men det ser inte ut så på min telefon. Jag ändrade en annan sak på batteriinställningar så jag får se om det funkar. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, skrev Lasse H:

När jag lyssnar på poddar, i t.ex. SRplay-appen eller via Chrome, stannar strömningen efter några minuter

Jag upplever samma när jag lyssnar på bok ifrån open library i min browser. 

 

10 timmar sedan, skrev Lasse H:

Tack, det var något sådant jag letade efter men det ser inte ut så på min telefon. Jag ändrade en annan sak på batteriinställningar så jag får se om det funkar. 

Vilken inställning och löste det problemet? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, skrev .M:

Jag upplever samma när jag lyssnar på bok ifrån open library i min browser. 

 

Vilken inställning och löste det problemet? 

Jag la till srplay-appen bland dem som inte skulle sättas i vila och det verkade funka. När jag la till min browser hjälpte det inte när jag testade att lyssna på en pod.

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag tror att det var en kombination av inställningar för SRplay-appen och att jag kör Duckduckgo. När jag lyssnar på poddar via Chrom funkar det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...