Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

omöjligt att logga in på facebook


Rosanna
 Share

Rekommendera Poster

I snart 2 dagar har detta meddelande dykt upp när jag förösker logga in på facebook, både på appen och datorn. 

- inget händer när jag klickar på "kom igång"
- en vän har försökt återställa kontot från deras inlogg

- Jag har försökt att byta lösenord utan framgång

 

 

 

 

 

- 1944559427_Screenshot2020-10-19at09_13_44.thumb.png.8bf8dd50fa593c3bee6ca97223ffe55f.png

Redigerad av Rosanna
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fler som råkat ut för detta. https://webapps.stackexchange.com/questions/146813/facebook-it-looks-like-your-account-was-sending-out-spam-we-would-like-to-he

Det enda man kan göra verkar vara att rapportera det till Facebook. Ju fler som rapporterar, ju snabbare tar Facebook (förhoppningsvis) bort detta problem: "You can also report this to Facebook by creating a new account and then click on the arrow in the top right corner -> "Give Feedback" -> "Something went wrong" -> Select area Log-in and then explain what happened. You can also link to this question."

 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Rosanna! Jag har samma problem. Den 14 oktober fick jag en likadan avisering från FB som du visar på bilden. När jag försökte stänga den och gå vidare på kontot så kom ett meddelande till från FB på samma sida "Ledsen, något gick fel och vi jobbar för att ordna det så fort vi kan". Och denna avisering ligger kvar och den hamnar jag på varje gång jag loggar in. Har bytt lösenord ett par gånger men det har inte hjälpt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går ju inte att rapportera till FB när man inte kan komma in! Kan man använda sig av något av alla de förslag på problem som en FB-användare kan tänkas få för att rapportera om detta fel som vi talar om här? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå den fil som FB sänt ut och som gör det omöjligt för ett antal FB-användare att logga in så undrar jag om det finns någon som klarat av att rapportera till FB? Har själv försökt men jag undrar om det finns någon levande människa av kött och blod som har möjlighet att kontakta dess FB-robotar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ulrika bergman

Hej. Har någon av er lyckats att logga in på ert konto än? Jag har samma problem sedan mitten av Oktober..har bytt lösenord, säkrat kontot, anmält problemet och skickat skärmdumpar men inget funkar, jag får ingen respons alls. 

Screenshot_20201009-113731_Facebook.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Något nytt i detta ämne. Jag har anmält mm men inga svar och kan fortfarande inte logga in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...