Facebook saknar verklig support, varför? De svarar inte ens på mail.
Startad av
VIM, i Internet – övrigt t ex webbplatser
-
Liknande Innehåll
-
Av Jepz
Har försökt på olika vis att skapa en FB-sida utan resultat. Får alltid detta felmeddelandet:
"graphql server responded with error 1390008"
Vad gör jag för fel och hur löser jag det?
Tack på förhand!
-
Av Rosanna
I snart 2 dagar har detta meddelande dykt upp när jag förösker logga in på facebook, både på appen och datorn.
- inget händer när jag klickar på "kom igång"
- en vän har försökt återställa kontot från deras inlogg
- Jag har försökt att byta lösenord utan framgång
-
-
Av Dixi
I en grupp där jag är admin på Facebook finns en medlem vars konto skickar ut spam lite då och då i gruppen.
(Spam om IKEA, Gratis bensin och om iPhone.)
Medlemmen kan som vanligt även posta riktiga inlägg.
På vilket sätt är kontot hackat?
Räcker det att byta lösenord på det drabbade kontot?
Verkar inte fungera då vi påtalat problemet för vederbörande.
Själv skulle jag skanna datorn med ex. Malwarebytes eller installera om datorn.
-
Av Sillstryparn00
Hej!
Öppnade upp min Llenovo yoga 520 för någon dag sedan och möttes av en mindre trevlig syn (se bild)
Det hade läckt lite vatten från en nästan tom vattenflaska men verkar inte ha hamnat något i datorn. Har öppnat upp laptopen och låtit den lufttorka över ett dygn samt kört med hårtork långt ifrån på det kallaste.
Touchskärmen funkar som den ska även där det är "pixelfel" men det ser ju inget vidare trevligt ut. Finns det något man kan göra förutom att lämna in och byta skärm? Antar att det blir en svindyr historia?
Tack på förhan!
-
Av Perre
Hej alla. Jag är med i en förening med 100 medlemmar, vi har en sluten gruppsida på Facebook och den person som sitter som administratör har tidigare suttit i styrelsen men gör detta inte längre. Denna person raderar inlägg från medlemmar och skriver kränkande om visa personer. Hur gör man för att få tillbaka administratörs rollen till en i styrelsen sittande medlem. Jag misstänker att personen i fråga inte frivilligt lämnar över adm rättigheterna. Kan man anmäla till Facebook? Väldigt tacksam för svar.
Perre
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemtekniker IT, fjärrstyrningBorlänge (Stad), Dalarna, Gävle (Stad), Gävleborg, Göteborg (Stad), Västra Götaland, Solna (Stad), Stockholm
- Senior projektledareStockholm (Län)
- Projektledare inom IT som stöd för att utveckla bättre matvanor och säkrare livsmedelUppsala (Län)
- Förvaltningsledare inom IT till SISStockholm (Län)
- Webbutvecklare till LäromedelsavdelningenÖrebro (Län)
- Systemtekniker IT, fjärrstyrning