Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Döda?


Hockke

Rekommendera Poster

Jag har vid upprepade tillfällen sökt råd och lösningar hos Halebops kundtjänst,  bara för att mötas av en rosa skylt som i princip hävdar överbelastning. Av vad, kan man fråga sig.

Jag tror att Halebop har problem, har du en chans att byta leverantör, är mitt råd att göra det direkt.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bara för att en operatör ibland har långa köer i sin kundtjänst, behöver ju inte betyda att operatören är dålig.

Kan ju finnas andra orsaker.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu


×
×
  • Skapa nytt...