Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tack Lighthouse2 !


mbgtmari
 Share

Rekommendera Poster

Dagens ros till dig Lighthouse2
301827.gif

I flera år har jag varit utan alla ikoner utom datum och klockslag i meddelandefältet. Här, i karlps tråd, redogör jag för problemet https://eforum.idg.se/topic/354712-ljudikon

 

När jag nu fick se den länk du gav asa-nesse till nedladdning av Intels Driver & Support Assistant tänkte jag inte alls på mitt meddelandefält utan bara på att det kunde ju vara bra att ha ett program som kontrollerade ens Inteldrivrutiner. Jag laddade alltså ner programmet, körde det och fick veta att det fanns en uppdatering för min dator. När den var installerad inträffade det magiska: alla mina meddelandefältsikoner hade kommit tillbaks!

 

Jag hade aldrig tänkt på att ikonförsvinnandet kunde ha något med grafikkortet att göra. Men nu fick jag lära mig något nytt och jag instämmer i ditt lovordande av programmet 

 https://www.intel.com/content/www/us/en/support/intel-driver-support-assistant.html

 

Jag har tagit fasta på "Ge utlopp för dina känslor" i beskrivningen av detta forum och inte på  "vad är du irriterad på" eftersom jag tvärtom känner mig lycklig. Det är knappt jag tror det är sant att mitt meddelandefält ser normalt ut igen.

1373639099_Ikonernapmeddelandefltettillbaka2020.png.252a371fe13b54a8e1d6ed626293bf19.png

Trots att jag skrev att det bara var "en estetisk fråga", eftersom ikonernas funktioner fanns kvar, så inser jag nu att jag verkligen har saknat dem.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lighthouse2

Men oj och TACK så väldigt mycket för alla dom fina orden, blev alldeles varm i hjärtat och GLAD att mitt ynka inlägg kunde hjälpa dig! Och allt detta dessutom på Mors Dag (ja, jag är kvinna och även mor ? och tack även för du skrev över huvud tag.
Jag instämmer, man ska använda varandras kunskap och forum till att bolla och både ge beröm och kritik, för till slut så finner man ett svar och en lösning man tidigare inte ens tänkt på!

Det finns en lösning på det mesta, till slut.
Ditt tack gjorde min dag ännu bättre så - Tack! ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...