Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ny mailadress


Torparen
 Share

Go to solution Solved by Cluster,

Rekommendera Poster

Hej alla glada nördar. Jag önskar vara anonym på Facebook, om jag fattar det rätt så är det koppling till min mejladress. Har för närvarande Gmail och yahoo.

Tänker mig att jag kan byta adressen till Yahoo för att använda denna på Facebook.

Tacksam för tips .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klicka på Inställningar. Ett nytt fönster dyker upp, och där redigerar du dina e-post uppgifter.

 

1.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

33 minuter sedan, skrev Thirteen:

Klicka på Inställningar. Ett nytt fönster dyker upp, och där redigerar du dina e-post uppgifter.

 

1.PNG

Sorry så enkelt var det inte namnbyte godkännes ej. Kan jag öppna ett nytt konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution
23 minuter sedan, skrev Torparen:

Sorry så enkelt var det inte namnbyte godkännes ej. Kan jag öppna ett nytt konto?

 

1. Vilka får använda Facebook?
När användarna står bakom sina åsikter och handlingar blir vår community säkrare och mer ansvarsfull. Av den anledningen är det obligatoriskt att du:
  • Använder samma namn som du använder i vardagen.
  • Uppger korrekt information om dig själv.
  • Endast skapar ett konto (ditt eget) och använder din tidslinje för personligt bruk.
  • Inte delar ditt lösenord, beviljar åtkomst till ditt Facebook-konto åt andra eller överför ditt konto till någon annan (utan vårt tillstånd).

https://m.facebook.com/legal/terms?locale=sv-SE

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

55 minuter sedan, skrev Cluster:

 

1. Vilka får använda Facebook?
När användarna står bakom sina åsikter och handlingar blir vår community säkrare och mer ansvarsfull. Av den anledningen är det obligatoriskt att du:
  • Använder samma namn som du använder i vardagen.
  • Uppger korrekt information om dig själv.
  • Endast skapar ett konto (ditt eget) och använder din tidslinje för personligt bruk.
  • Inte delar ditt lösenord, beviljar åtkomst till ditt Facebook-konto åt andra eller överför ditt konto till någon annan (utan vårt tillstånd).

https://m.facebook.com/legal/terms?locale=sv-SE

Jag är helt införstådd med dina synpunkter, jag har nu insett (beslutat) att inte ändra något. Så vi kan nu arkivera frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Torparen:

Sorry så enkelt var det inte namnbyte godkännes ej. Kan jag öppna ett nytt konto?


Uppfattade det som byte av e-post adress. Inte som namnbyte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, skrev Thirteen:
8 minuter sedan, skrev Thirteen:


Uppfattade det som byte av e-post adress. Inte som namnbyte.

Ok jag uttryckte mig kanske otydligt, tack och hej
Uppfattade det som byte av e-post adress. Inte som namnbyte.

 

6 minuter sedan, skrev Thirteen:


Uppfattade det som byte av e-post adress. Inte som namnbyte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan du använda Facebook och vara anonym för precis alla andra utom dina vänner. Det gäller bara att göra inställningarna i Facebook rätt så att de passar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, skrev Thirteen:

Visst kan du använda Facebook och vara anonym för precis alla andra utom dina vänner. Det gäller bara att göra inställningarna i Facebook rätt så att de passar dig.

OK men nu har jag insett att det är bara dumt att ändra något. Så vi avslutar projektet tack och hej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...