Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

skärmklipp


Torparen
 Share

Rekommendera Poster

2 minuter sedan, skrev Cecilia:

Ingenting

Sorry jag känner mig som en grundskoleelev som bannas. Snälla förklara vad jag gjort för fel. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att markera ett inlägg som bästa lösning med bocken är till för att den som har samma eller likartat problem och då hittar tråden vid en sökning lätt och fort ska hitta vad lösningen är. Därför ska det inte finnas någon sådan markering i trådar där inte lösningen finns presenterad.

Blev det klarare nu?

 

Cecilia

Moderator

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Cecilia:

Att markera ett inlägg som bästa lösning med bocken är till för att den som har samma eller likartat problem och då hittar tråden vid en sökning lätt och fort ska hitta vad lösningen är. Därför ska det inte finnas någon sådan markering i trådar där inte lösningen finns presenterad.

Blev det klarare nu?

 

Cecilia

Moderator

Ja nu fattar jag jag trodde att när jag var nöjd.När jag ändå har dig på tråden, finns det det någon ikon man kan klicka på för att finna sina tidigare inlägg?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, skrev Torparen:

finns det det någon ikon man kan klicka på för att finna sina tidigare inlägg?

 

Som Mikael63 hänvisar till, klicka på din profilbild, så dyker dina ca 15 senaste inlägg upp.

Klickar du sedan på "Se min aktivitet" lite uppåt, så kommer all din historiska aktivitet upp.

 

sshot-174.thumb.png.d23f4ee645c6315717e54221242c9063.png

Redigerad av Laso
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, skrev Laso:

Som Mikael63 hänvisar till, klicka på din profilbild, så dyker dina ca 15 senaste inlägg upp.

Klickar du sedan på "Se min aktivitet" lite uppåt, så kommer all din historiska aktivitet upp.

 

sshot-174.thumb.png.d23f4ee645c6315717e54221242c9063.png

Tack tänk vad enkelt när man kan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
På 2020-04-04 på 08:47, skrev Pelle Penna:

Gör så här. 

Tag en skärmbild. Starta gmail och sätt markören i textrutan. Tryck WINDOWSTANGENTEN+V . Nu får du först upp en urklippshanterare. Dvs. en lite mindre ruta med de senaste skärmklippen. Det sista av skärmklippen ligger då överst i det lilla fönstret. Klicka på detta så ska det ramla in i ditt mail.

Har nyss testa själv.

Annars om du har något fotoprogram så kanske du kan skapa ett nytt fotografi där och klistra in från urklipp och därefter spara bilden

Pelle jag nästan skäms jag har hela tiden glömt att klicka på bilden. Av misstag gjorde jag det, hör och häpna då blev det bra. Så tack för hjälpen, nu lägger vi tråden i källaren

  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...