Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Red Dead Redemption 2” krossade de flesta rekord och


Flyfisherman
 Share

Rekommendera Poster

...under spelets tre första dagar drog dom in närmare ouppfattbara sex miljarder! Dollar!!

Citat: https://www.expressen.se/noje/red-dead-redemption-2-miljardsuccen-erovrar-varlden/

 

Men spelet är häpnadsväckande extremt och kul.

Jag kan inte annat säga sedan Far Cry 4 och GTA-V.

 

I kampanjen som aldrig tar slut känns det som och i en öppen spelvärld där man hela tiden stöter på olika figurer som in sin tur ger sidouppdrag att utforska.

Grafiken är makalös.

Dessutom en massa svåra uppdrag att ta sig an för att kunna få åt sig olika artefakter för att förbättra sin hälsa, uthållighet samt DeadEye.

 

Bara att jaga tex. man måste använda precis rätt vapen för att få till något som heter "perfect pelt" en tre-stjärnanig  djurhud som sedermera skall användas för tillverkning. Och inte alla djur är tre-stjärniga...
 

Dessutom måste man hela tiden jaga och se till att campingen man tillfälligt är på är nöjd och det inbegriper att hugga ved utfordra och hämta vatten samt leverera mat.

Sova är också viktigt samt fiske...

 

Jag trodde i min enfald att detta spel var bara en annan variant av Ubisoft FAR Cray 4 och Rockstar Games GTA-V

Men det är helt enkelt bland det mest extrema och roligaste jag någonsin testat.

Bara det där med att ibland stöter man på en lustig figur, ibland flera gånger, ibland som ett eget sidouppdrag som man interagerar med. Hur många gånger har jag inte direkt gapskrattat i dom komiska situationerna.

Och det är bara i kampanjen, sedan finns naturligtvis on-line delen...

/Mvh

 

Ps. några bilder från "Camera view"

 

0_0.jpg

image.thumb.png.2b5b8ec7dcd8b5d20fe4fc586665cf56.png

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...