Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Moderskeppet Mattias bok Photoshop


Torparen
 Share

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

@Torparen

Om den kurs du följer hos Moderskeppet hänvisar till sidor i Mattias Karlssons Photoshop CS6 från början så borde Moderskeppet.se, där Mattias är huvudlärare, kunna ge eleverna en möjlighet att köpa boken. Både Laso och Novisan har rekommenderat dig att kontakta Mattias direkt och fråga om han möjligtvis kan ordna fram ett exemplar av boken. Har du provat det?

 

Om du har gjort det men fått svar att det inte går att att uppbringa något gammalt exemplar av boken tycker jag du ska följa  X-Mens förslag.  I sitt första inlägg i tråden rekommenderade han dig att låna efterföljaren Photoshop CC från början på biblioteket i Eksjö men det har du uppenbarligen inte gjort. Jag utgick nu från länken i det inlägget och skrev titeln, Photoshop CC från början, i Eksjö kommuns sökfält,

2096560194_PhotoshopCC.png.add99ade12800c36b89ba6249934bfbd.png

klickade på SÖK och fick upp

930108450_PhotoshopCCTitel.png.7ac888eddf1658d1f11308e51853ad55.png

Efter att ha klickat på Photoshop CC från början Titel-raden kom jag fram till boken och fick veta att den finns INNE på Hylla Pu (på vuxenavdelningen:rolleyes:). Boken har lånats ut 16 gånger men i år har ingen lånat den än och ingen har reserverat den. Eftersom X-Men förmodligen har läst både den och Photoshop CS6 från början tycker jag att du ska lita på hans omdöme om att det inte skiljer sig så mycket mellan böckerna.

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Tack för din info. Jag kommer att välja biblioteket boken finns ej hos Moderskeppet.

Ha det bra

Lennart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...