riga Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Hej! Är det någon som kan tipsa mig om hur man kan ge mappen som finns lagrat på¨ett USB-minne ett lösen? Finns det något program eller dyligt? Hopas på svar Hasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Hej! Jag brukar använda programmet 7-zip och så gör jag en krypterad zip-fil av mappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle Penna Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Det brukar ju finnas i en del usb minnen ett litet program som fungerar som ett kassaskåp. Man låser upp först innan man sparar något. Testa här https://www.kjell.com/se/fraga-kjell/teman/losenordsskydda-ditt-usb-minne Link to comment Share on other sites More sharing options...
riga Posted January 16, 2019 Author Share Posted January 16, 2019 Jättetack till er båda. Skall kolla/Hasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts