Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Extern hårddisk


Torparen

Rekommendera Poster

Har använt HD:n för säkerhetskop. Tömde den för att börja om från början. Nu får jag besked fel på enheten. Den här enheten fungerar korrekt. detta besked får jag då jag öppnar egenskaper. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, skrev Jari Karivainio:

Hej!

Hur tömde du disken?

/ Jari

 

21 minuter sedan, skrev Jari Karivainio:
22 minuter sedan, skrev Jari Karivainio:

Hej!

Hur tömde du disken?

/ Jari

Nu blev det tokigt. Jag högerklickade och ta bort 

Hur tömde du disken?

/ Jari

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ta bort en disk är inte är samma sak som att ta bort dess innehåll.

Hur ser det ut i Diskhantering?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Cecilia:

Att ta bort en disk är inte är samma sak som att ta bort dess innehåll.

Hur ser det ut i Diskhantering?

Som vanligt har jag uttryckt mig luddigt. I den aktuella disken låg några mappar jag högerklickade på mapparna en i taget och valde ta bort.

När jag högerklickar på diskens namn och väljer egenskaper är disken tom, den är också rätt formaterad. Det är så också att det är inga problem att kopiera in mappar/filer manuellt. Ja mer har jag inte att förtälja just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Torparen:

Som vanligt har jag uttryckt mig luddigt. I den aktuella disken låg några mappar jag högerklickade på mapparna en i taget och valde ta bort.

När jag högerklickar på diskens namn och väljer egenskaper är disken tom, den är också rätt formaterad. Det är så också att det är inga problem att kopiera in mappar/filer manuellt. Ja mer har jag inte att förtälja just nu.

Jag haver glädjen att meddela nu funkar det. Såhär gjorde jag: Provade med en annan disk, samma problem. Alltså felet låg inte i HD jag gjorde då något som jag lärde mig då jag jobbade med teknik "vi gör en stor omstart" M.a.o. gjorde omstart på datorn nu kan vi avsluta detta ärende. Har ett problem till (tar aldrig slut) men det hör inte hemma i denna tråd. 

Tack för hjälpen och god natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag ser nu att detta egentligen är en tråd från början av oktober som handlar om en extern hårddisk och att det problemet är löst. Jag flyttar därför de inlägg som handlar om att göra en återställningsenhet till en egen tråd.

https://eforum.idg.se/topic/357166-felmeddelande-när-jag-ska-göra-en-återställningsenhet/

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...