Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

W10 Appen "E-post & Kallender"


LGG65

Rekommendera Poster

Helt plötsligt så fungerar inte det att klicka på en fil i mailet, har letat efter ev. blockeringar har även stängt av skydden och testat. men tjiiii.

Information     2018-09-23 11:01:39                  HHCTRL             1903                    Ingen

Information     2018-09-23 10:59:51                  HHCTRL             1903                    Ingen

Information     2018-09-23 10:59:00                  ESENT                916                      Allmänt

Information     2018-09-23 10:57:53                  HHCTRL             1903                    Ingen

Information     2018-09-23 10:57:28                  HHCTRL             1903                    Ingen

Information     2018-09-23 10:56:39                  HHCTRL             1903                    Ingen

 

 

 

Loggfilen.docxLoggfilen.docxLoggfilen.docxLoggfilen.docxLoggfilen.docxLoggfilen.docxLoggfilen.docx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter sedvanligt hysteriskt tryckande och letande så hittade jag "inställningen"  swich så var problemet borta.  

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beskriv (gärna med hjälp av ett skärmklipp) var den inställningen fanns. Det kan inte bara hjälpa någon annan, som råkar ut för samma sak, utan även dig själv om du skulle råka ut för det om några år, då du förmodligen har glömt hur du gjorde för att rätta till det. Jag talar här av egen erfarenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår det OM det hade varit möjligt att kolla något ställe i datorn för att se händelse förloppet så hade jag mer än gärna redovisat vad jag gjorde , men som jag skrev "Hysteriskt tryckande"  så är det svårt att visa vilken väg jag tog mig dit, men tror att det var att dels göra "Opera" till huvudsökmotor, samt att  . . . . . . .  . . . . ??  Inte vågar jag börja att leta/trycka och kanske sabba inställningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...