Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mus Logitech M310


hup151_t

Rekommendera Poster

Två likvärdiga datorer W10 senaste utgåvan jobbar med en och samma skärm och

mus via en switch. Musen är en enkel Logitech M310. Nu visar det sig att dator 1 inte har nån tillgänglig mus men att musen finns med på dator 2. Var hittar jag musen till dator 1 - har t o m tittat under skrivbordet men där var den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar jag musen till dator 1  --  som står ovan. Tyvärr skulle det givetvis varit ett frågetecken. Problemet emellertid löst under tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte nån annan gör samma dumhet neb bör jag ska byta dator måste jag alltid trycka byt source och på knappen för switschen. Alltid lätt att glömma det senare momentet,,,,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg inte det. Alla gör vi dumheter ibland. Det är också bra för en själv att man i sin tråd skriver ner hur man löser ett problem, även om man löst det själv. När man några år senare råkar ut för samma problem är det inte säkert att man kommer ihåg hur man löste det. Då är det bra att man kan klicka på sig själv, söka på sina ämnen och hitta lösningen.

 

Just därför, och för att man alltid bör markera en löst tråd som löst, föreslår jag att du markerar ditt sista inlägg som bästa svar. Klicka alltså på bocken till vänster om ditt sista inlägg så kommer frågan att markeras som löst. Hovrar du över bocken ser det ut så här

857715058_Lsning.PNG.5d68fe4b82824c9160171ceb1cc689b1.PNG

Det är bara trådstartaren och moderatorerna som kan se bocken vid alla inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...