Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Google


Torparen

Rekommendera Poster

7 minuter sedan, Torparen säger:

Hej

Först av allt: Jag har nu enligt order avinst ADW....

Är problem nu borta? Nja inte helt men det problemet som är kvar kan jag leva med.

På skrivbordet har jag en ikon för mailen klickar jag på den så kommer det upp en inte helt kurant mailsida. Jag har för mig att jag sänt ett klipp på detta tidigare. Men då jag öppnar Google fins där en text för mail klickar jag på den då kommer rätt mobilbild upp.Det som är konstig är om jag tar den texten och drar ut på skrivbordet och klickar på den så blir sidan lika knepig igen. Men Cecilia problemet är inte större än att jag kan leva med det såvida du inte har en genialisk lösning.

Jag är känd för att vara en gammal tjurig gubbe så efter det att jag sänt iväg ovanstående börja jag att kolla en del symboler längst upp till vänster på mailsidan. Där fanns en ruta som då jag klickade på denna (spara undan dessa flikar) så var allt ok.

Så nu kanske vi skall göra slut för denna gång. Än en gång tack för hjälpen och ditt formidabla tålamod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen orsak, bara trevligt att kunna vara till någon nytta :)

 

Tyvärr ingen lösning på att din länk på skrivbordet till Gmail inte fungerar. Jag har själv inte försökt skapa någon sådan så jag vet inte hur en sån kan tänkas fungera.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...