shipspotter Postad 12 augusti, 2017 Share Postad 12 augusti, 2017 Hej, Har i flera år mottagit nyhetsbrev från två olika avsändare. Det har kommit punktligt varje vardag fram till i våras då de helt slutade komma. Jag har kontrollerat att min e-postadress finns hos avsändarna. Jag har också tagit bort min adress, på avsändarnas hemsida, och lagt dit den igen men inget hjälper. Har kontrollerat skräppostmappen. Jag har också varit i kontakt med min internetleverantör, Comhem, de vill veta om avsändarna får felmeddelande när de skickar ut nyhetsbreven till mig. Har kontaktet en av leverantörerna men de har hitintills ej svarat på mina mail. All annan e-post fungerar. Kör i Windows 10. Någon som har en lösning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monshi Postad 13 augusti, 2017 Share Postad 13 augusti, 2017 Kolla spam-korgen hos comhem. Registrera om dig hos nyhetsbreven. Testa annan tjänst, som gmail, yahoo, microsofts outlook/live mail. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipspotter Postad 13 augusti, 2017 Trådskapare Share Postad 13 augusti, 2017 Kolla spam-korgen hos comhem. Registrera om dig hos nyhetsbreven. Testa annan tjänst, som gmail, yahoo, microsofts outlook/live mail. Hej Monshi, Tack för tipsen. Hur kollar jag spam-korgen hos Comhem? Jag har tidigare registrerat om mig hos nyhetsbreven. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbgtmari Postad 13 augusti, 2017 Share Postad 13 augusti, 2017 Jag tror att Monshi tror att du har en webbmailadress hos Comhem och att han tycker att du ska gå in på Comhem och kontrollera spamkorgen där. Själv har jag en webbmailadress hos Tele2 och när jag har loggat in på den (på webben) kan jag mötas av att det ser ut så här: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipspotter Postad 16 augusti, 2017 Trådskapare Share Postad 16 augusti, 2017 Jag tror att Monshi tror att du har en webbmailadress hos Comhem och att han tycker att du ska gå in på Comhem och kontrollera spamkorgen där. Själv har jag en webbmailadress hos Tele2 och när jag har loggat in på den (på webben) kan jag mötas av att det ser ut så här: spam tele2 webmail.png Har nu kollat webbmailadressen hos Comhem. Hade avmarkerat "lämna en kopia av meddelande på servern" så jag påmarkerade och väntade några dagar för att se vad som hamnade i spamkorgen och de andra korgarna. Inget hamnade i spamkorgen, fanns endast e-post i inkorgen. Jag har också, som jag blev tipsad, skapat ett gmail konto och anmält detta till "nyhetsbrevavsändarna" och nu får jag mina nyhetsbrev via min gmail address. Stort tack till tipsarna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.