Just nu i M3-nätverket
Jump to content
shipspotter

ANSWERED Nyhetsbrev slutat komma

Recommended Posts

Hej,

 

Har i flera år mottagit nyhetsbrev från två olika avsändare. Det har kommit punktligt varje vardag fram till i våras då de helt slutade komma.

Jag har kontrollerat att min e-postadress finns hos avsändarna. Jag har också tagit bort min adress, på avsändarnas hemsida, och lagt dit den igen men inget hjälper. Har kontrollerat skräppostmappen.

 

Jag har också varit i kontakt med min internetleverantör, Comhem, de vill veta om avsändarna får felmeddelande när de skickar ut nyhetsbreven till mig. Har kontaktet en av leverantörerna men de har hitintills ej svarat på mina mail. All annan e-post fungerar.

 

Kör i Windows 10.

 

Någon som har en lösning?

Edited by shipspotter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolla spam-korgen hos comhem.

Registrera om dig hos nyhetsbreven.

Testa annan tjänst, som gmail, yahoo, microsofts outlook/live mail.

Hej Monshi,

 

Tack för tipsen. Hur kollar jag spam-korgen hos Comhem?

Jag har tidigare registrerat om mig hos nyhetsbreven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag tror att Monshi tror att du har en webbmailadress hos Comhem och att han tycker att du ska gå in på Comhem och kontrollera spamkorgen där.

 

Själv har jag en webbmailadress hos Tele2 och när jag har loggat in på den (på webben) kan jag mötas av att det ser ut så här:

post-55300-0-61111600-1502660412_thumb.png

Edited by mbgtmari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag tror att Monshi tror att du har en webbmailadress hos Comhem och att han tycker att du ska gå in på Comhem och kontrollera spamkorgen där.

 

Själv har jag en webbmailadress hos Tele2 och när jag har loggat in på den (på webben) kan jag mötas av att det ser ut så här:

attachicon.gifspam tele2 webmail.png

Har nu kollat webbmailadressen hos Comhem. Hade avmarkerat "lämna en kopia av meddelande på servern" så jag påmarkerade och

väntade några dagar för att se vad som hamnade i spamkorgen och de andra korgarna. Inget hamnade i spamkorgen, fanns endast e-post i

inkorgen. 

Jag har också, som jag blev tipsad, skapat ett gmail konto och anmält detta till "nyhetsbrevavsändarna" och nu får jag mina nyhetsbrev via

min gmail address.

Stort tack till tipsarna! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×