Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Renovera köksluckor


Mikael63

Rekommendera Poster

Nu till något helt annat...

Letar efter ett företag som säljer måttanpassade "plast-skivor" som man limmar på köksluckorna.

Dessa finns/fanns både som släta och med en fake-list på.

Hittar inte...

 

Det är inte frågan om sk. dekorplast som säljs på rulle.

Nej, det är inte aktuellt med nya luckor, få dem sprutlackerade eller måla med roller.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Om det är Dekorplast kommer du knappast undan på rulle eller metervara http://www.paxlux.se/

Det är väl själva innebörden i dekorplast?

 

Jag hittar heller inget bättre, men kanske ändra sökparametrarna från dekorplast?

Annars välj ditt eget mönster och färg och låt Brenter laserskära ut allting inkl. ev. specialmönster och UV-printing till dina förbeställda mått: http://brenter.se/?gclid=EAIaIQobChMIgKuJrMi51QIV4bftCh3k2QttEAMYAiAAEgLZbPD_BwE

Dom klarar det mesta från frigolitskärning till värre.

 

PLEXI

Vi utför laserskärning samt figurfräsning i plexi, eller akryl som materialet egentligen heter. Vi levererar alltifrån måttbeställda skivor till avancerade akryldetaljer.

 

PRINT

Vi UV-printar på de flesta hårda material i högupplöst fotokvalitet. Från logotyper på displayer till bakprintade tavlor i CMYK+Vitt.

I vår rullprinter tillverkar vi vepor och affischer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om det är Dekorplast kommer du knappast undan på rulle eller metervara http://www.paxlux.se/

Det är väl själva innebörden i dekorplast?

 

Jo, men "dekorplast" var inte mitt ordval utan:

måttanpassade "plast-skivor" som man limmar på köksluckorna.

 

 

Förmodligen har man slutat tillverka denna produkt, kanske för länge sedan...

 

Min svärfar har sådana på sina köksluckor. "Ett företag i Jämtland tror jag det var" (Lite som Demidekk-reklamen...)

Dock kan det vara typ 20 år sedan.

 

En till som jag vet skaffade sådana var min fd. svärfar men det måste vara >30 år sedan.

 

Jag vet inte om det var frågan om styv plast eller mjukare á våtrumsmatta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte söka på sådana skivor men jag hittade bara sidor som antingen var minst 10 år gamla där folk hade köpt sådana eller något nyare sidor där folk frågade efter dem. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Jag försökte söka på sådana skivor men jag hittade bara sidor som antingen var minst 10 år gamla där folk hade köpt sådana eller något nyare sidor där folk frågade efter dem. :(

Samma här i går. Jag tror vi kan konstatera att via webben åtminstone går det ej att finna det efterfrågade.

Därmed inte sagt att det inte finns. Oj vad mycket negationer i en mening?

Dubbla minus = +

Vad menar jag egentligen inte? Jag är väl ingen amerikan heller... :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte söka på sådana skivor men jag hittade bara sidor som antingen var minst 10 år gamla där folk hade köpt sådana eller något nyare sidor där folk frågade efter dem. :(

 

 

Samma här i går. Jag tror vi kan konstatera att via webben åtminstone går det ej att finna det efterfrågade.

Därmed inte sagt att det inte finns. Oj vad mycket negationer i en mening?

Dubbla minus = +

Vad menar jag egentligen inte? Jag är väl ingen amerikan heller... :)

 

 

Ja, så ser det ut för mig med.. någon Gör-det-själv-artikel hur man gör men inget mer.

Företaget/en har väl blivit uppköpta av företag av typ Luckoronline...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...