Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Du har inte senaste versionen av Office


NackaBosse

Rekommendera Poster

Kör Office 2013 och är nöjd med det. Tätt som oftast dyker det upp ett meddelande i Windows 10 att jag inte har den senaste versionen och föreslår en uppdatering till Office 365. Kan jag få bort den påminnelsen permanent?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se Run easy fix to disable the "Get the New Office" upgrade prompt
Use easy fix to permanently disable update notification

här:
https://support.office.com/en-us/article/Turn-off-the-upgrade-to-Office-2016-or-get-the-new-Office-pop-up-notification-1f32be31-5aea-42bb-ba3e-c753fc748d8b

 

på svenska

https://support.office.com/sv-se/article/Inaktivera-popup-meddelandet-om-att-uppgradera-till-Office-2016-eller-skaffa-nya-Office-1f32be31-5aea-42bb-ba3e-c753fc748d8b?omkt=sv-SE&ui=sv-SE&rs=sv-SE&ad=SE
Se

Kör en enkel korrigering om du vill inaktivera uppmaningen ”Skaffa nya Office”
Använd en enkel korrigering för att permanent inaktivera notifieringar om uppdateringar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns också en väg i Windows 10 som inte kräver någon krånglig nedladdning och installation eller liknande, men det gör samma sak fast på ett smidigare sätt:

 

Start > Inställningar > System >  Meddelanden och åtgärder >  Aviseringar > Få meddelanden från dessa avsändare:

I listan som kommer upp så letar du reda på Office 365 och sedan klickar på knappen PÅ/Av

När denna är Av så kommer du heller aldrig att få dessa meddelanden.

 

Mvh :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...