Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Meddelande från åtgärdscenter


kiwi01

Rekommendera Poster

Nja, du talade om vad jag ska göra men inte hur. Men nu behövs det inte längre, jag fixade det själv. Tog bort båda partitionerna och fyllde hela utrymmet med en ny. 

 

Formatera? Det har jag gjort flera gånger om, enhet F: tog 4 timmar att formatera igår, var sedan "nollad", tog ut disken och satte i den igen och då var allt tillbaka. Det finns 158 MB på enheten nu också men det bryr jag mig inte om eftersom de inte syns. Han som får disken kommer att bli jätteglad, han brukar plocka upp allt möjligt skrot i diverse soprum. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, du talade om vad jag ska göra men inte hur. Men nu behövs det inte längre, jag fixade det själv. Tog bort båda partitionerna och fyllde hela utrymmet med en ny. 

 

Formatera? Det har jag gjort flera gånger om, enhet F: tog 4 timmar att formatera igår, var sedan "nollad", tog ut disken och satte i den igen och då var allt tillbaka. Det finns 158 MB på enheten nu också men det bryr jag mig inte om eftersom de inte syns. Han som får disken kommer att bli jätteglad, han brukar plocka upp allt möjligt skrot i diverse soprum. 

 

Inte för att det har någon betydelse, nu är det ju gjort men i inlägg #18, inte i inlägg #13, sa jag att du gör det i Diskhantering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att det har någon betydelse, nu är det ju gjort men i inlägg #18, inte i inlägg #13, sa jag att du gör det i Diskhantering.

 

 

Det är korrekt. Jag ögnade igenom tråden och ögonen föll på #13 och missade #18. Det jag efterlyste igår var lite mera  ”klicka där” osv. Jag är lite generellt feg för att prova själv.

Nu gjorde jag det och är ganska nöjd med att jag fixade det, liksom jag är nöjd med dina tips. Så tror inget annat än att jag är jättetacksam för allt du har skrivit. Det är tack vare dig som jag hittade Diskhantering. :) 

 

Så än en gång: Tack för all hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...