Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows 10 Home och Windows 10 Pro ISO-filer


TL-TL

Rekommendera Poster

För er som inte vill gå via Tradedoubler kan använda nedanstående länk istället för TL-TLs länk ovan:

 

https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

 

Länken går dessutom direkt till den svenska Microsoftsidan.

Vad är TradeDoubler för något jag kopierade bara Windows ISO-fillänk för den är bra att ha lättillgänglig om man behöver den eller någon annan som behöver den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är TradeDoubler för något jag kopierade bara Windows ISO-fillänk för den är bra att ha lättillgänglig om man behöver den eller någon annan som behöver den.

Din länk såg tidigare ut något i den här stilen (hämtat från din andra tråd där du också har länkar till Windows 10:

www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10?tduid=(ff296340ff4898b91e9244b2be52e9c1)(190946)(1929402)(skim82969X1534762Xf9601688741ff62c21f8bf088e8bdc40)()

där förekommer alltså ett tduid (tradedoubler user identity) som medför att det räknas som klick på en annons vilket ger personen som har detta tduid annonsintäkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din länk såg tidigare ut något i den här stilen (hämtat från din andra tråd där du också har länkar till Windows 10:

www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10?tduid=(ff296340ff4898b91e9244b2be52e9c1)(190946)(1929402)(skim82969X1534762Xf9601688741ff62c21f8bf088e8bdc40)()

där förekommer alltså ett tduid (tradedoubler user identity) som medför att det räknas som klick på en annons vilket ger personen som har detta tduid annonsintäkter.

OK vad ska jag göra åt saken Ni kan ju ta bort länkarna om ni vill Jag tyckte det var praktiskt att ha dom lättillgänliga och även för dom som ville ha dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får visst lägga upp trevliga länkar, :) men försök gärna kopiera in rena länkar, utan en massa tillägg, så slipper någon moderator gå in och ta bort dessa tillägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allmänt/OT: Man kan ju även testa hur länkar fungerar när man själv "kör" de i webbläsarens "ikognito"-läge så att ev. inloggningar är borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är TradeDoubler för något jag kopierade bara Windows ISO-fillänk för den är bra att ha lättillgänglig om man behöver den eller någon annan som behöver den.

Du har själv redigerat din länk ovan och tagit bort länkningen via Tradedoubler. Jag citerade inte ditt inlägg eftersom jag inte ville kopiera din länkning via Tradedoubler.

Cecilia berättar för dig i inlägg 4 vad Tradedoubler är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...