Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lyssna på podcast


algot.graner

Rekommendera Poster

algot.graner

Hej!

Jag ska åka på läger i Norge och vi får inte ha med oss några mobiler, jag skulle vilja lyssna på podcastar i bussen dit någon som vet hur man kan lyssna på podcastar utan mobil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En podcast är oftast enbart en mp3-fil. Så du borde kunna ladda ned filen och lägga den på valfri mp3-spelare, surfplatta eller dator och lyssna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

algot.graner

En podcast är oftast enbart en mp3-fil. Så du borde kunna ladda ned filen och lägga den på valfri mp3-spelare, surfplatta eller dator och lyssna.

Ok, vart kan man ladda ned det? Jag brukar lyssna på itunes. 

skulle även villja ladda ned lite musik vart kan man ladda ner det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte provat att ladda ned podcasts från itunes, men om du kan ladda ned via itunes på din dator så hamnar filen någonstans där och du borde kunna hitta den tycker man.

 

Annars så kanske podcasten har en hemsida och där har dom förhoppningsvis publicerat alternativa nedladdningslänkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

algot.graner

Jag har inte provat att ladda ned podcasts från itunes, men om du kan ladda ned via itunes på din dator så hamnar filen någonstans där och du borde kunna hitta den tycker man.

 

Annars så kanske podcasten har en hemsida och där har dom förhoppningsvis publicerat alternativa nedladdningslänkar.

När jag kollar i dem mapparna så är det bara massa komprimerade/krypterade mappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...